sobota, 1 grudnia 2018

Wigilijne Podaj Dalej



O tej akcji dowiedziałam się od Iwony z bloga Szydełkowe CUDAsie . Do Świąt jeszcze 24 dni, ale powoli już zaczynam czuć ten magiczny klimat. Wiecie, wszechobecne choinki , Mikołaje itd. Obym do Świąt nie miała przesytu.

Każdy z nas lubi dostawać prezenty, ale ja również bardzo lubię je rozdawać. Zgłosiłam się do tej zabawy rok temu  i niedawno otrzymałam przepiękną paczkę od Iwonki. Zresztą sami zobaczcie jakie wspaniałości otrzymałam



Na zdjęciu zabrakło czegoś słodkiego, ale mój synek pierwsze co dorwał to właśnie ciasteczka i stąd ich brak na zdjęciu. A teraz pojedynczo paczuszkowe cudowności

Podkładka ze sznurka, która w rzeczywistości jest pięknie fioletowa :)

Dwie włóczki czeskie Vlna Hep - Camilla i Jeans. Pewnie niebawem coś z nich wyczaruje.

Herbata BioFix Czerwona Pomarańcza z Pigwą. Uwielbiam takie połączenia :)

Liczniki rzędów/ oczek i igły do haftu. Zawsze potrzebne :)

Sznurkowy pojemniczek w pięknym odcieniu mięty. Cudowny 

Dwie bransoletki i naszyjnik sznurkowy w kolorze soczystego różu. Iwonka wie co kocham. 



Piękne rzeczy prawda :) Iwonka bardzo, ale to bardzo zaskoczyła mnie tymi cudownościami. Nie spodziewałam się aż takich ilości piękna w jednej paczce. 

Wy także możecie wziąć udział w akcji "Podaj dalej". Są jednak warunki do spełnienia.
Wystarczy zgłosić pod tym postem chęć zabawy. Dwie pierwsze osoby, które się zgłoszą, otrzymają ode mnie paczuszki. Na wysłanie paczki mam rok czasu. Dwie zwycięskie osoby ogłoszę w Wigilię :) Odezwę się do Was później i ustalę Wasze "preferencje" co do kolorów itd.

Kiedy już otrzymacie paczuszkę ode mnie ogłaszacie na swoim rękodzielniczym blogu wyzwanie i również macie rok na wysłanie swoich paczuszek do dwóch kolejnych osób :)

To kto bierze udział :)





2 komentarze:

  1. Piękna paczka, gratuluję :). Z chęcią wzięłabym udział w zabawie, ale brałam już dwukrotnie udział i jeszcze nie wywiązałam się ze zobowiązań ;).

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się, że Ci się podobają :*

    OdpowiedzUsuń

Witaj. Zostaw po sobie ślad w postaci komentarza. Drogi Anonimie, podpisz się choć imieniem, abym wiedziała komu odpowiadam :)