czwartek, 13 grudnia 2018

Świątecznie szydełkowo



Ten wpis miał pojawić się wczoraj, niestety nie wyrobiłam się. Ale nie ma tego złego co by na dobrze nie wyszło. Święta coraz bliżej, nawet aura za oknem robi się świąteczna ( pada śnieg ). Obiecałam Wam, że niebawem pokaże Wam ukończoną chustę, niestety musiałam odłożyć ten projekt na jakiś czas i zająć się pewnym zamówieniem.  Wzięłam się do roboty i tak powstały sznurkowe gwiazdki w różnych kolorach. Chciałam aby gwiazdki były w kolorach świątecznych, więc zdecydowałam się na czerwień, bordo, srebro, granat i zieleń. Sznurek wybrałam w rozmiarze 3 mm. Gwiazdek powstało łącznie 17 sztuk. Jasełka w przedszkolu już jutro, mam nadzieję, że dzieciaczki się ucieszą :) Gwiazdki robi się bardzo prosto i gdy zapamięta już się schemat robi się je bezproblemowo. Jedynie co to chowanie nitek jest dość pracochłonne i czasem ręka od szydełkowania boli :)




Postanowiłam również zrobić dla Pań choinki i mam nadzieję, że zadaniu sprostałam. Przyozdobiłam je cyrkoniami z działu kreatywnego Empik, reszta to bombka styropianowa i patyczki na grilla. Czasem człowiek musi sobie jakoś radzić :)



Do zrobienia obu projektów przysłużył mi się internet. Co mam na myśli? Przy robieniu i gwiazdek i choinek posiłkowałam się filmikami na YT. 


Na początku wydawało mi się to czarna magią i dopiero z czasem przemogłam się. Ogólnie początki mojego szydełkowania były bardzo zagmatwane, pełne zerwań i powrotów, że tak to nazwę. Na szczęście myślę, że znalazłam swoją pasję i szydełko to jest to. Tylko musieliśmy się odrobinkę dotrzeć.










1 komentarz:

  1. Piękne ozdoby :). Jestem pewna, że trud się opłacił i wszyscy obdarowani bardzo się cieszyli z takich wspaniałych upominków :).

    OdpowiedzUsuń

Witaj. Zostaw po sobie ślad w postaci komentarza. Drogi Anonimie, podpisz się choć imieniem, abym wiedziała komu odpowiadam :)